Τα τελευταία χρόνια, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού επαναπαύτηκε λόγω μια σειράς ευτυχών συμπτώσεων (προβλήματα στην Αίγυπτο, την Τουρκία και την Τυνησία) και θεώρησε πως δεν χρειαζόταν σχέδιο ή προσπάθεια για να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό.

Καλώς ή κακώς όμως, ο ανταγωνισμός σε παγκόσμιο επίπεδο είναι σκληρός. Είναι στίβος, όχι πασαρέλα!
Το υπουργείο τουρισμού θα πρέπει να γίνει ουσιαστικός αρωγός της τουριστικής βιομηχανίας. Ο μελλοντικός Πρωθυπουργός
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης και οι συνεργάτες του είναι αποφασισμένοι να συνδράμουν αποφασιστικά στην ανάπτυξη της «βαριάς μας βιομηχανίας».

Ο στόχος μας, ως χώρα, πρέπει να είναι η προσέλκυση τουριστών 12 μήνες το χρόνο. Η Κέρκυρα μπορεί και πρέπει να γίνει τουριστικός προορισμός καθόλη τη διάρκεια του έτους. Για να επιτευχθεί αυτό είναι απαραίτητη η βελτίωση των υποδομών -οδικό δίκτυο, διαχείριση απορριμμάτων, κλπ- αλλά και η απόδοση κινήτρων στους επιχειρηματίες του κλάδου έτσι ώστε να κρατούν τα ξενοδοχεία ανοικτά.
Γνωρίζουμε ότι η Τουρκική κυβέρνηση επιδοτεί το αεροπορικό εισιτήριο στους tour operators που στέλνουν τουρίστες εκεί το χειμώνα. Είναι βέβαιο ότι η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να δώσει παρεμφερείς λύσεις και κίνητρα. Γνωρίζουμε επίσης ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες «γονατίζουν» από τις εργοδοτικές εισφορές ενώ ταυτόχρονα το ταμείο ανεργίας πληρώνει εκατομμύρια ευρώ στους επαγγελματίες του κλάδου που απολύονται στο τέλος της σεζόν.

Εκτιμώ λοιπόν ότι ένα πρώτο μέτρο προς τη σωστή κατεύθυνση θα ήταν η παύση των εργοδοτικών εισφορών για τους χειμερινούς μήνες, εφόσον τα ξενοδοχεία παραμείνουν ανοικτά. Αυτό θα έδινε μια ανάσα στους επιχειρηματίες που θα έγιναν δουλειά σε χιλιάδες οικογένειες τις οποίες δεν θα χρειαζόταν να επιδοτεί το ταμείο ανεργίας.
Η ιδιωτική οικονομία μπορεί να δώσει τις λύσεις, μπορεί να φέρει το ζητούμενο: την ποιοτική ανάπτυξη που θα βασίζεται σε γερά θεμέλια. Αρκεί να μην έχει αντίπαλο το κράτος.