Tο σχέδιο του Συνδυασμού της για μια νέα τουριστική ταυτότητα και ένα νέο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης παρουσίασε το βράδυ της Δευτέρας σε θεματική εκδήλωση η υποψήφια Δήμαρχος Μ. Υδραίου.

Όπως είπε,το πρόγραμμα έχει 7 στόχους:

Στόχος 1: Η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης του επισκέπτη που θα οδηγήσει σε υποχώρηση του all inclusive.
Στόχος 2: Η Κέρκυρα κάνει άνοιγμα σε νέες αγορές και σπάει το φράγμα της εποχικότητας του τουρισμού.
Στόχος 3: Η Κέρκυρα κάνει μια κορυφαία στρατηγική επιλογή: να γίνει ένα κορυφαίο home port για την κρουαζιέρα.
Στόχος 4: Συλλογική λειτουργία όλων των φορέων και των επιχειρηματιών του τουρισμού και στενή συνεργασία με το Δήμο.
Στόχος 5: Συνδέουμε τον τουρισμό με τον πολιτισμό μας.
Στόχος 6: Ο Δήμος προσελκύει και διευκολύνει μεγάλες επενδύσεις στον τομέα του τουρισμού.
Στόχος 7: Ο Δήμος στηρίζει τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού για να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους.

Οι 7 αυτοί στόχοι, θα επιτευχθούν όπως είπε, μέσα από ισάριθμους άξονες στο πρόγραμμα για τον τουρισμό.

1ος Άξονας:
Η Κέρκυρα επενδύει στην ποιότητα, σε νέες μορφές τουρισμού, σε νέες αγορές και σε επισκέπτες υψηλού εισοδήματος.

2ος Άξονας:
Η Κέρκυρα κορυφαίο home port για την κρουαζιέρα στη Μεσόγειο.

3ος Άξονας:
Ο Νέος Δήμος αποκτά νέο φορέα τουριστικής προβολής με τη συμμετοχή όλων.

4ος Άξονας:
Συνδέουμε τον Πολιτισμό και τα ιδιαίτερα πολιτισμικά στοιχεία μας με τον Τουρισμό.

5ος Άξονας:
Η πόλη της Κέρκυρας γίνεται τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών.

6ος Άξονας:
Ο Νέος Δήμος στηρίζει τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες του τουρισμού, προσελκύει νέες επενδύσεις.

7ος Άξονας:
Η Κέρκυρα γίνεται πόλος της τουριστικής εκπαίδευσης.