Μια σοβαρή καταγγελία, ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσω των social media, από μια μητέρα, η οποία όπως ισχυρίζεται δέχτηκε εξευτελιστική συμπεριφορά από μέλος πληρώματος πλοίου, που είχε ως αποτέλεσμα να την κατεβάσουν «στη μέση του πουθενά».
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει στην καταγγελία της, τον 15Αυγουστο θέλησε να επισκεφθεί με το παιδί της, το οποίο είναι ΑμεΑ, τους Παξούς και επιβιβάστηκαν στο συγκεκριμένο πλοίο που αναφέρει στην καταγγελία της. Κάποια στιγμή την πλησίασε, ο κατά δήλωση του μηχανικός του πλοίου, όχι ο Καπετάνιος, ο οποίος δεν εμφανίστηκε και της διεμήνυσε ότι θα τους αποβιβάσουν στο λιμάνι της Λευκίμμης «για το παιδί της ενοχλεί τους άλλους επιβάτες».
Όντως, όπως ισχυρίζεται η καταγγέλουσα, τους κατέβασαν στο λιμάνι της Λευκίμμης, όπου υποβλήθηκαν ανήμερα της Παναγίας σε μια απίστευτη ταλαιπωρία και αναγκάστηκε να πληρώσει επί πλέον 70 ευρώ για να επιστρέψουν στη πόλη της Κέρκυρας.
Δείτε το έγγραφο της καταγγελίας
Copyright Notice
Για την οποιαδήποτε αντιγραφή ή αναπαραγωγή του άρθρου αυτού, θα πρέπει αυστηρά να αναφέρεται η αρχική πηγή με ενεργό σύνδεσμο.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις Eιδήσεις απο την Ελλάδα και τον κόσμο στο
Το βρισκο δίκαιο.
Αν κάποιος πελάτης δημιουργεί φασαρίες πρέπει να διωχθεί.
Τη συγκεκριμένη μέρα έτυχε να βρίσκομαι στο λιμάνι της Λευκίμμης, όπου η κυρία μαζί με το παιδί της (ΑΜΕΑ), εμφανίστηκε στην τοπική καφετέρια πάνω στο λιμάνι.
Το παιδί πάσχει από σοβαρά θέματα, γυρνούσε γύρω από κάθε τραπέζι ενοχλώντας και κλέβοντας πακέτα με τσιγάρα και αναπτήρες από τα τραπέζια, μιλώντας ακατάπαυστα και ακαταλαβιστικα (υπάρχει σίγουρα σοβαρό θέμα). Η μητέρα έκανε πως δεν καταλαβαίνει την κατάσταση, αφήνοντας το παιδί της ανεξέλεγκτο μέχρι που έφθασε το λιμενικό και συνόδευσε το παιδί εκτός του χώρου. Από τη συμπεριφορά του παιδιού στο χώρο του καφέ, ευτυχώς που δεν τους επετράπη η είσοδος στο καράβι.