Μπορεί η τουριστική περίοδος να έκλεισε, αλλά τα παράπονα των επιβατών για μεγάλη καθυστέρηση στο handling agents, (σέρβις) δηλαδή από την αποβίβαση μέχρι να φθάσουν στην αίθουσα αφίξεων, έχουν ενταθεί.
Αιτία; Η έλλειψη προσωπικού στον συγκεκριμένο τομέα, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών, οι οποίοι χρειάζονται, αν έρχονται από Αθήνα, υπόθεση εργασίας, που απαιτείται ένας χρόνος 40 περίπου λεπτών, άλλα 40 λεπτά να φθάσουν από το αεροσκάφος που προσγειώνεται στο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ μέχρι την αίθουσα αφίξεων!!!
Απίστευτο και όμως αληθινό.

Και για να έχουμε ένα σύγχρονο και λειτουργικό αεροδρόμιο, θα πρέπει όλοι οι τομείς του να λειτουργούν με επαρκές προσωπικό και να μην γίνονται… τσιγκουνιές.