Για ποιοτική αναβάθμιση με στόχο την καλύτερη διαχείριση των επειγόντων περιστατικών έκανε λόγο ο Διευθυντής της 7ης Περιφέρειας του ΕΚΑΒ (στην οποία υπάγεται η Κέρκυρα), Βασίλης Παπαδιώτης απαντώντας σε ερώτηση του Corfutvnews αναφορικά με τις αντιδράσεις που υπήρξαν μετά την μετακίνηση του τηλεφωνικού κέντρου από την Κέρκυρα στα Ιωάννινα.

Ο κ. Παπαδιώτης τόνισε χαρακτηριστικά αναφερόμενος στους λόγους ότι: «είναι αυτονόητοι. Είναι η ποιοτική αναβάθμιση αφενός με εξοικονόμηση προσωπικού και αφετέρου σε όλη την Ευρώπη γίνεται συγκέντρωση όλων των κλήσεων σε ένα ενιαίο ασυρματικό κέντρο. Εκεί γίνεται η διαλογή από την υπηρεσία και προσβλέπουμε να έχει σύντομα ηλεκτρονική διαχείριση. Έχει εξάλλου αποδειχτεί με εργασίες και έχει ανακοινωθεί ότι όσο λιγότερο παρεμβαίνει ο ανθρωπινός παράγοντας τόσο λιγότερα λάθη γίνονται. Η προσπάθεια είναι ιατρική δηλαδή ποιοτική αναβάθμιση και λιγότερα λάθη. Αυτοί είναι οι λόγοι αυτή την στιγμή. Θέλω να γνωρίζει ο Κερκυραικός κόσμος ότι έχει καλύτερη διαχείριση στα επείγοντα από ότι γινόταν πριν».

Δείτε τις δηλώσεις.