Τους καυτούς προορισμούς των Αμερικανών για το 2019, καθώς και τις τάσεις για τα ταξίδια, που προτιμούν, αναδεικνύει έρευνα της Price Waterhouse Coopers (PwC), που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Ένωσης Τουρ Οπερέιτορ των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (USTOA).

Ο κορυφαίος προορισμός των Αμερικανών για τη νέα χρονιά είναι η Ιταλία και ακολουθούν η Ισλανδία, η Ιαπωνία, το Βιετνάμ, η Αυστραλία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Κολομβία, η Καμπότζη και η Πορτογαλία.

Κορυφαίοι αναδυόμενοι προορισμοί αναδεικνύονται η Ισλανδία, η Καμπότζη, η Κροατία, η Κολομβία, το Βιετνάμ, η Πορτογαλία, το Μπουτάν, η Βολιβία, η Μιανμάρ και η Αιθιοπία.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USTOA, Terry Dale, χαρακτήρισε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα τη διαπίστωση ότι πέντε προορισμοί – η Ισλανδία, η Καμπότζη, η Κολομβία, το Βιετνάμ και η Πορτογαλία – εμφανίζονται τόσο στους καυτούς προορισμούς όσο και στη λίστα των κορυφαίων αναδυόμενων προορισμών. Αυτό δείχνει ότι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μη καθιερωμένους προορισμούς για τους Αμερικανούς γίνονται εξαιρετικά δημοφιλείς.

Η έρευνα επιβεβαίωσε επίσης ότι η ζήτηση για προορισμούς με πλούσια πολιτιστική παράδοση παραμένει υψηλή. Περίπου το 82% των μελών της USTOA προσφέρουν προγράμματα τέχνης και πολιτισμού στις εμπειρίες ταξιδιού. Η κατηγορία της τέχνης και της κουλτούρας ήταν επίσης το κορυφαίο βιωματικό πρόγραμμα για τους ταξιδιώτες το 2017, με βάση τον όγκο των πωλήσεων.

Ιδιαίτερα δημοφιλή για τους Αμερικανούς είναι ακόμη τα ταξίδια για τον μήνα του μέλιτος, τα ρομαντικά ταξίδια και τα προγράμματα περιπέτειας. Τα 2/3 των Αμερικανών πρακτόρων προσφέρουν προγράμματα για το μήνα του μέλιτος και ρομαντικά ταξίδια και το 63% ταξίδια περιπέτειας. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) προσφέρουν επίσης οικογενειακά προγράμματα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, τα μέλη της USTOA κλείνουν το 2018 με πωλήσεις που ανέρχονται στα 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια και 9,8 εκατομμύρια πελάτες- ταξιδιώτες.

Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο: Το 100% των μελών της USTOA προβλέπουν αύξηση των πωλήσεων το 2019. Είναι η πρώτη φορά από το 2012, που ξεκίνησε η μελέτη, που καταγράφεται τόσο απόλυτη αισιοδοξία. Μάλιστα, το 56% προβλέπει αύξηση πωλήσεων από 7-10% ή και περισσότερο τη νέα χρονιά, που έρχεται…

Τέλος, οι Αμερικανοί τουριστικοί πράκτορες θεωρούν παγκόσμιους κινδύνους, που μπορεί  να επηρεάσουν τα ταξίδια, την τρομοκρατία, την πολιτική αστάθεια και τον υπερ-τουρισμό. Πάντως, η απειλή τρομοκρατίας τους ανησυχεί λιγότερο από το 2016. Τότε το 56% την ανέφερε ως πρώτο κίνδυνο, τώρα μόλις το 15%. Οι άλλες δυο απειλές τους ανησυχούν σε ποσοστό 13%.

Πηγή: https://www.tornosnews.gr/