Η παράταξη «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών» στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση της Κέρκυρας, σε ανακοίνωση της αναφέρεται στην κατάργηση οργανικών θέσεων.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής: «Το τελευταίο διάστημα γίνεται στο νομό μας μια προσπάθεια που φανερώνει τις προθέσεις της Διεύθυνση Β΄ Βάθμιας εκπαίδευσης, ακολουθώντας βέβαια τις κατευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Αφού πρώτα ανακοινώθηκαν οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά, στη συνέχεια ανακοινώθηκε ότι ακυρώνονται όλες οι τοποθετήσεις. Η εξήγηση είναι ότι θα πρέπει πρώτα να συνεδριάσει το ΠΥΣΔΕ για να βγάλει τις υπεραριθμίες και μετά να ξαναπροκηρυχθούν τα κενά στις οργανικές θέσεις. Μάλιστα προσπαθώντας να βρει συνενόχους στη διαδικασία αυτή κάλεσε και την ΕΛΜΕ Κέρκυρας να κάνει πρόταση για την αναδιαμόρφωση των ομάδων σχολείων. Παρά την αντίθεση της ΕΛΜΕ και την παράσταση διαμαρτυρίας από την πλευρά του ΔΣ στο Δντη Βθμιας Εκπαίδευσης, το ΠΥΣΔΕ την Πέμπτη 07/06 συνεδρίασε για τις υπεραριθμίες.

Οι αριθμοί στους πίνακες είναι χαρακτηριστικοί:
44 κενά και 240 υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί!
Την ίδια ώρα βέβαια είναι εκατό σχεδόν οι αναπληρωτές που ήρθαν φέτος στην Κέρκυρα ακόμη και σε ειδικότητες που έχουν υποτίθεται δεκάδες υπεράριθμους.

Θα πρέπει βέβαια να διευκρινίσουμε τα παρακάτω:
• δε μιλάμε για τους συναδέλφους των οποίων τα σχολεία έκλεισαν ή συγχωνεύτηκαν, που ούτως ή άλλως κρίνονται υπεράριθμοι, αλλά για συναδέλφους που ήδη κατέχουν μια οργανική θέση και στην οποία έχουν λιγότερες από 12 ώρες. 
• Όποιος συνάδελφος κρίνεται υπεράριθμος, τότε αυτός προηγείται στις τοποθετήσεις από οποιονδήποτε άλλον, είτε αυτός είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ είτε ζητάει βελτίωση θέσης.
• Οργανικό κενό δίνεται από το ΠΥΣΔΕ, όταν αυτό είναι πάνω από 12 ώρες.
• Αν ένας συνάδελφος που ΕΧΕΙ οργανική θέση με λιγότερες από 12 ώρες, βγει υπεράριθμος και – αφού προηγείται στις τοποθετήσεις- πάρει μια καινούρια οργανική θέση σε άλλο σχολείο, τότε η παλιά του οργανική θέση (αυτή με τις λιγότερες από 12 ώρες) ΧΑΝΕΤΑΙ , μιας και το ΠΥΣΔΕ δε θα τη δώσει ως οργανικό κενό αφού έχει κάτω από 12 ώρες.
• Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί έχουν πολλά χρόνια να βγουν στην Κέρκυρα.
• Σύμφωνα με το νόμο, όταν διορίζεται κάποιος στο Δημόσιο, διορίζεται σε ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ κι όχι στον αέρα (βλ. Διάθεση ΠΥΣΔΕ), πράγμα που γίνεται κατά κόρον στους εκπαιδευτικούς όλης της χώρας και βέβαια της Κέρκυρας. Βέβαια τώρα οι διορισμοί έχουν σταματήσει και με τους δυναμικούς αγώνες των εκπαιδευτικών στην Κέρκυρα, όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί έχουν οργανική θέση. 
• Ισχύει σε όλο το Δημόσιο η διάταξη για την κινητικότητα των Δημοσίων Υπαλλήλων, που σημαίνει ότι, αν κάποιος εκπαιδευτικός πλεονάζει στο νομό του, τότε μπορεί να αποσπασθεί σε άλλο νομό ή να μεταταχθεί σε άλλη υπηρεσία.
• Σύμφωνα με το νόμο, οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος μένει χωρίς οργανική θέση για 3 χρόνια τότε αυτός μπορεί να απολυθεί.
• Σύμφωνα με πολλές δηλώσεις προηγούμενων, νυν και μελλοντικών κυβερνόντων, μονιμότητα υπάρχει, εφόσον υπάρχει η οργανική θέση. Αν καταργηθεί η οργανική θέση, καταργείται και η μονιμότητα.
• Σύμφωνα με το νέο νόμο για τις Δομές Εκπαίδευσης, με τις καινούριες ομάδες σχολείων, η οργανικότητα πλέον θα υπάρχει στην ομάδα σχολείων κι όχι σε ένα συγκεκριμένο σχολείο.

Παρά τα παραπάνω το ΠΥΣΔΕ είναι αποφασισμένο να συνεχίσει την επίθεση στα δικαιώματα των εκπαιδευτικών βγάζοντας υπεράριθμους και καταργώντας οργανικές θέσεις. Είναι λοιπόν εμφανές πως:

 Η ηγεσία της Δ.Δ.Ε. Κέρκυρας, ακολουθώντας πιστά την πολιτική της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και της Ε.Ε. μειώνει τις οργανικές θέσεις στο νομό. Η κυβερνητική πολιτική θέλει τους εκπαιδευτικούς αναλώσιμους στο βωμό του «Νέου Σχολείου». Έτοιμους να μετακινηθούν σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να καλύψουν κενά, από τους διορισμούς που δε θα γίνουν. Ήδη εφαρμόζονται πιστά οι εγκύκλιοι του Υπουργείου για μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, με την αύξηση του ωραρίου, την κατάργηση του 3ωρου στους υπεύθυνους εργαστηρίων, το κλείσιμο τμημάτων, τα 27αρια τμήματα, τις 2ες και 3ες αναθέσεις, το κλείσιμο σχολείων που έρχεται, τις ηλεκτρονικές εγγραφές.
 Για τους ίδιους λόγους θα πρέπει και οι αιρετοί του κλάδου να μη συμμετέχουν στις διαδικασίες αυτές! Καμιά συμμετοχή στη ρύθμιση των υπεραριθμιών, καμία ψήφιση κενών και πλεονασμάτων που βγαίνουν εφαρμόζοντας όλες τις αντιεκπαιδευτικές εγκυκλίους που έχουν βγει τα τελευταία χρόνια! 
 Πρέπει να δοθούν ΤΩΡΑ τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις που είναι γνωστό ότι θα γίνουν μέσα στο καλοκαίρι των συναδέλφων που έχουν ήδη υποβάλει αίτηση.

Θεωρούμε ότι το ατομικό συμφέρον του κάθε συναδέλφου υπηρετείται μέσα από το συλλογικό συμφέρον του κλάδου και με βάση αυτή την αρχή δρούμε. Η υιοθέτηση από τη διοίκηση καταργήσεων οργανικών (εφόσον βέβαια δεν υπάρχουν συγχωνεύσεις τμημάτων – υποβαθμίσεις σχολείων κλπ) είναι μεγάλο πρόβλημα για τον κλάδο και, τελικά, για τον κάθε συνάδελφο ξεχωριστά.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Την ώρα που η επίθεση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, απέναντι ακόμα και στα στοιχειώδη δικαιώματα, δυναμώνει, (βλ. νέα μέτρα της 4ης αξιολόγησης), είναι τουλάχιστον ουτοπικό να θεωρούμε – ακόμα- ότι εμάς δε μας πιάνει. Μας έχουν «πιάσει» η αύξηση των φόρων, η περικοπή των μισθών, η αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης η αύξηση του κόστους ζωής. Αλλά και τελείως εκπαιδευτικά πράγματα όπως το κλείσιμο των σχολείων, το νέο λύκειο της αγοράς, η μείωση των αποσπάσεων και μεταθέσεων, οι μηδενικοί διορισμοί, το νομοσχέδιο για τις Δομές που φέρνει την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ-ΚΕΠΛΗΝΕΤ, την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και πολλά άλλα ακόμη… Η κρίση είναι μόνο για μας! Στο μεγάλο κεφάλαιο μειώνουν τους φόρους και δίνουν επιχορηγήσεις. 
Όσο εμείς γονατίζουμε, αυτοί θησαυρίζουν. Και θησαυρίζουν, επειδή εμείς γονατίζουμε. Όσο μας βλέπουν με σκυμμένο το κεφάλι τόσο περισσότερα θα κάνουν. Όσο δεν αντιδρούμε τόσο περισσότερα μέτρα θα παίρνουν.
ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
Δεν πειθαρχούμε στους νόμους τους, που τους έφτιαξαν για να υποτάξουν τους εργαζόμενους. Αντιστεκόμαστε και διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν, το μέλλον μας, την αξιοπρέπειά μας.

ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ – ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ».