Σε προηγούμενο άρθρο αναφέραμε μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά των online booking systems και τα οφέλη για την επιχείρησή σας. Σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε τα χαρακτηριστικά που αποτελούν ένα καλό σύστημα online κρατήσεων, με σκοπό να σας βοηθήσουμε να κάνετε την καλύτερη επιλογή.

1. Ημερολόγιο Διαθεσιμότητας

calendar-online-booking-system

Το σύστημα online κρατήσεων πρέπει να διαθέτει ένα καλοσχεδιασμένο ημερολόγιο το οποίο να εμφανίζει καθαρά τη διαθεσιμότητα, τον τύπο δωματίων και φυσικά τις τιμές.

2. Εικόνες & Φωτογραφίες

hotel-room-online-booking-system

Είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να έχει μια καλή εικόνα αυτού που πάει να κλείσει. Για αυτό είναι απαραίτητο το δωμάτιο να παρουσιάζεται με ωραίες εικόνες και μέσω του συστήματος online κρατήσεων.

3. Επιλογές τρόπου πληρωμής

payment-method-online-booking-system

Όπως κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός, έτσι μπορεί να είναι και οι συνήθειές του κατά την πληρωμή ξεχωριστές. Για αυτόν τον λόγο, ένα καλό σύστημα online κρατήσεων πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει διάφορους τρόπους πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες, PayPal και άλλα.

4. Εκπτώσεις & Κουπόνια Προσφορών

discount-and-offer-online-booking-system

Το σύστημα online κρατήσεων είναι ένα εργαλείο κρατήσεων, και ως τέτοιο πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω προωθητικών τεχνικών όπως κουπόνια και προσφορές. Φυσικά, καμία προωθητική ενέργεια δεν έχει νόημα αν δεν μπορούν να αξιολογηθούν τα αποτελέσματά της. Για αυτό, πρέπει να είστε σε θέση μέσω του συστήματος online κρατήσεων να ποσοτικοποιείτε τα αποτελέσματα της κάθε ενέργειας.

5. Real-time Κράτηση

calendar-online-booking-system-1

Εσείς δεν θέλετε να χάσετε καμία κράτηση φυσικά, και ο πελάτης δεν θέλει να περιμένει για να επιβεβαιωθεί η κράτηση του. Το σύστημα online κρατήσεων που χρησιμοποιείτε πρέπει να διευκολύνει τον πελάτη, κάνοντας την διαδικασία κράτησης όσο πιο απλή και γρήγορη γίνεται, επιβεβαιώνοντας την κράτηση άμεσα.

6. Αυτοματοποιημένα emails

email-automation-online-booking-system

Η επικοινωνία με τον πελάτη αφού ολοκληρώσει την κράτησή του μπορεί να φανεί πολύ χρονοβόρα. Για αυτό, το σύστημα που χρησιμοποιείτε πρέπει να σας κάνει τη ζωή σας ευκολότερη, στέλνοντας αυτοματοποιημένα email στον πελάτη, όπως για την επιβεβαίωση της κράτησης, αιτήματα πληρωμής και πληροφορίες για την άφιξη/αναχώρηση.

7. Σύνδεση με πλατφόρμες κράτησης

sync-with-OTAs-online-booking-system

Λογικά, πολλές από τις κρατήσεις σας προέρχονται από τα κανάλια κράτησης όπως booking.com, expedia.com κ.ά. Για αυτόν τον λόγο, το online booking system που χρησιμοποιείται πρέπει να μπορεί να συνδεθεί με όλες αυτές τις πλατφόρμες, έτσι ώστε κάθε που γίνεται μια κράτηση σε μία από αυτές, να ενημερώνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο η διαθεσιμότητα.

8. Αναφορές απόδοσης

business-metrics-reports-online-booking-system

Πέρα από το να δέχεται κρατήσεις, το σύστημα online κρατήσεων που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι για εσάς ένας καλός συνεργάτης που σας διευκολύνει σε διάφορους τομείς. Ένα καλό σύστημα online κρατήσεων πρέπει να διαθέτει δυνατότητες αναφορών για να γνωρίζετε κάθε στιγμή την κατάσταση της επιχείρησής σας. Ενδεικτικά θα πρέπει να έχετε πρόσβαση σε στοιχεία όπως δείκτες μίσθωσης, κατάσταση πληρωμών, στατιστικά ανά κανάλι κράτησης, η σύνοψη εσόδων από κρατήσεις και άλλα.

Το σύστημα online κρατήσεων είναι ακόμη μια επένδυση για την επιχείρησή σας. Είναι μια επένδυση όμως που αν γίνει σωστά μπορεί να φανεί πολύ επωφελής.

Πηγές: www.gocreations.gr, bookinglayer.com, bookonlinenow.net, webhotelier.net, bookwize.com