Ότι είμαστε «άχρηστοι» στο να αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει ο τουριστικός μας προορισμός και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που μας παρουσιάζονται για να αναδείξουμε και να προβάλλουμε τον τόπο μας, φοβάμαι ότι είναι διαχρονικά, το χαρακτηριστικό όσων έχουν ασκήσει τοπική εξουσία. Όπως επίσης η έλλειψη οράματος για τον τόπο. Αναφέρομαι κυρίως στα τουριστικά πράγματα, αλλά δυστυχώς το φαινόμενο αυτό δεν ισχύει μόνο για τον τουρισμό.

Να φέρω ένα παράδειγμα. Τουρισμός είναι δημόσιες σχέσεις και οι άνθρωποι του τουρισμού, πολύ περισσότερο όσοι έχουν και μια θεωρητική επάρκεια, αλλά και όσοι έχουν πολύχρονη εμπειρία το γνωρίζουν και το αντιλαμβάνονται.

Στη Κέρκυρα περνά τις διακοπές του, μένοντας στο σπίτι του που έχει στο νησί, ένας από τους πιο διάσημους αστέρες του Χόλυγουντ ο Μπρους Γουίλις.
Αντί λοιπόν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, για να μην πω ό ίδιος ο Δήμαρχος, να τον αναζητήσει, να επιχειρήσει να αποκτήσει μια επαφή μαζί του, να το προσκαλέσουν στο ιστορικό Δημαρχείο το Σαν Τζάκομο, να του στείλουν ένα δώρο και να τον ευχαριστήσουν για την επιλογή του να αποκτήσει περιουσιακά στοιχεία στο νησί μας, να του μάθουν την ιστορία του τόπου που επέλεξε να αποκτήσει σπίτι και να περνά τις διακοπές του, να του δείξουν ότι αναγνωρίζουν την καλλιτεχνική του αξία και να νιώσει ο ίδιος ότι έχει να κάνει με ανθρώπους που τον σέβονται, αφήνουμε αυτή την ευκαιρία να περνά ανεκμετάλλευτη.

Γιατί ο Μπρους Γουίλις, είναι «ευκαιρία», γιατί ο Μπρους Γουίλις είναι «κλειδί» που μπορεί να ανοίξει για τον τόπο μας πολλές ή κάποιες ευκαιρίες. Γιατί πολλοί τόποι και τουριστικοί προορισμοί επιδιώκουν να ανοίξουν σχέσεις με το μαγικό κόσμο του Χόλυγουντ, που είναι ένα όπλο στη φαρέτρα για την προβολή ενός τουριστικού προορισμού.

Συνεχίστε την σιέστα αδέλφια…