Ανυπόστατα χαρακτηρίζει ο διοικητής του Νοσοκομείου Φ. Κακαβίτσας τα όσα είπε ο κ.Λεβέντης στη Βουλή κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου για την Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, αναφερόμενος στο Γενικό Νοσοκομείο της Κέρκυρας.

Με δελτίου τύπου, ο διευθυντής της χειρουργικής κλινικής και Χειρουργικού τομέα και η διοίκηση του ΓΝ Κέρκυρας διαψεύδουν πλήρως τα όσα ακούστηκαν στην ολομέλεια της Βουλής στις 03/8/2017, στη συζήτηση για το νομοσχέδιο για την ΠΦΥ, από τον πρόεδρο της ένωσης Κεντρώων για το νοσοκομείο περί δήθεν μη εξυπηρέτησης ασθενούς με κήλη.

”Η αναφορά του κ.Λεβέντη ήταν ανώνυμη και χωρίς να τεκμαίρεται στο λόγο του από πουθενά, τόσο η επείγουσα φύση του περιστατικού, όσο και η μη εξυπηρέτηση του πολίτη σε τακτική βάση, ώστε να μπορεί να διασταυρωθεί η καταγγελία. Ταυτόχρονα δεν υπήρξε ουδεμία παράλληλη καταγγελία το τελευταίο έτος προς το γραφείο εξυπηρέτησης του πολίτη, ή τη διοίκηση του νοσοκομείου για μη εξυπηρέτηση ασθενούς προς χειρουργική επέμβαση.

Οι χειρουργικές επεμβάσεις γενικότερα στο ΓΝ Κέρκυρας έχουν το τελευταίο έτος, με την αύξηση του προσωπικού (ιατρικού και νοσηλευτικού) έχουν μεσοσταθμική αύξηση 17%, ενώ μόνο η χειρουργική κλινική μετράει περίπου 1000 χειρουργικές επεμβάσεις κατ’ έτος, εκ των οποίων οι 250 περίπου αφορούν επεμβάσεις κήλης. Ως εκ τούτου τα χειρουργεία κήλης αποτελούν καθημερινές χειρουργικές επεμβάσεις ρουτίνας για την συγκεκριμένη κλινική. Η εφαρμογή της λίστας χειρουργείου από τον Απρίλιο του 2017 εξασφαλίζει τη μέγιστη διαφάνεια σε σχέση με την ισότιμη πρόσβαση των ασθενών στο νοσοκομείο μας.

Καλούμε τον πρόεδρο της ένωσης Κεντρώων τουλάχιστον να διασταυρώνει το αληθές των καταγγελιών (εάν πράγματι δεν εξυπηρετούνται επεμβάσεις κήλης όπως αφήνει να εννοηθεί…), να τεκμηριώνει την πραγματική ιατρική τους υπόσταση (πραγματική επείγουσα κατάσταση ασθενούς που δεν εξυπηρετήθηκε και απευθύνθηκε κάπου αλλού; ή απλά η υποκειμενική άποψη του ασθενή;), να ενημερώνεται για το αν έχει γίνει η όποια καταγγελία για τα όσα του μεταφέρονται, πριν να προβαίνει σε δημόσιες καταγγελίες για τη μη εξυπηρέτηση πολιτών σε ένα δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα. Θα πρέπει να γνωρίζει ότι η αναφορά αυτή, δεν απαξίωσε τόσο τη διοίκηση που ουδέποτε έλαβε γνώση μιας τέτοιας καταγγελίας, αλλά κυρίως όσους εργάζονται στην χειρουργική κλινική και κατ’ επέκταση στο νοσοκομείο, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει μεγάλο αγώνα για να σταθεί όρθιο το νοσοκομείο μας”.