Ο κινηματογράφος ως «εργαλείο» τουριστικής προβολής και προσέλκυσης ξένων παραγωγών.

by Corfu Tv News on 02/04/2017 - 20:04

Η αξία των κινηματογραφικών ταινιών, ως «εργαλείων» προώθησης μιας χώρας είναι μεγάλη. Η εικόνα της χώρας μας γενικά, ως αναγνωρίσιμου τουριστικού προορισμού αλλά και ως τόπος με ιδιαίτερο φυσικό πλούτο, μοναδικούς ανθρώπους και σημαντική ιστορία δημιουργήθηκε τα τελευταία 50 χρόνια, κυρίως μέσα από τις ξένες κινηματογραφικές παραγωγές που επέλεξαν ως σκηνικό τη χώρα μας.

Η εικόνα αυτή στα χρόνια που ακολούθησαν χρησιμοποιήθηκε και από τον ΕΟΤ ως πολιτική μάρκετινγκ για τις διαφημιστικές του εκστρατείες. Αυτά τα στερεότυπα και ειδικότερα αυτά που αναφέρονται στο χώρο, συναντώνται ιδιαίτερα έντονα στις τουριστικές περιοχές όπως τα Επτάνησα αφού εδώ γυρίστηκαν πολλές και φημισμένες ταινίες του Χόλυγουντ.

Η πλειοψηφία των ταινιών που γυρίστηκαν βοήθησαν τις περιοχές που επελέγησαν τουριστικά, με τελευταίο και χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Κεφαλονιά, όπου γυρίστηκε η ταινία «Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι» και τα επόμενα χρόνια επισκέφθηκαν το νησί πολλοί φημισμένοι καλλιτέχνες του Χόλυγουντ με την αντίστοιχη διαφήμιση σε ξένα έντυπα και στον ηλεκτρονικό τύπου του εξωτερικού.

Είναι αδιαμφισβήτητη η θετική επίδραση στο τουριστικό προορισμό και στο τουριστικό προορισμό των κινηματογραφικών ταινιών, αφού μεταφέρουν τον πολιτισμό, την ιστορία, τις φυσικές ομορφιές αλλά και τον αρχιτεκτονικό πλούτο του τόπου μας.

Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε, επειδή στο Ιόνιο έχουν γυριστεί πολλές ταινίες του Χόλυγουντ και όχι μόνο, να δημιουργήσουμε ένα σποτ, σπονδυλωτό με έξυπνο σενάριο, από αποσπάσματα των ταινιών.

Ο στόχος είναι διττός. Να αναδείξουμε, την παλαιότερη αγάπη του Χόλυγουντ αλλά και άλλων ξένων παραγωγών για τον τόπο μας, που τον επέλεγαν για να γυριστούν οι ταινίες τους και να αναθερμάνουμε το ενδιαφέρον για μελλοντικές παραγωγές.

Επίσης να μάθουν οι νεότεροι και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον τους για να επισκεφθούν τον τόπο μας.

Το σποτ μπορεί να προβάλλεται σε γιγαντοοθόνη στα περίπτερα των εκθέσεων που συμμετέχουμε αλλά κυρίως μπορούμε να το αναρτήσουμε στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Υ.Γ

Το κείμενο είχε δημοσιευτεί τον Φεβρουάριο του 2011 στις «ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ» και είχε κατατεθεί ως πρόταση στην πρώην Περιφερειακή αρχή.

Corfu Tv NewsΟ κινηματογράφος ως «εργαλείο» τουριστικής προβολής και προσέλκυσης ξένων παραγωγών.

Related Posts

Take a look at these posts